19 Ağustos 2017 Cumartesi

Eşcinselliği ben tercih ettim!


Niye eşcinselliği tercih etmediğimiz savunusuna giriyoruz. Hayatta lüzumsuz ve zararlı bir çok şeyi tercih etmemize tolerans gösterilirken, neden eşcinselliğimize tercih etmediğimize dair kanıt aramaya çalışıyouz?
Diyelim ki..!
Ben heteroseksüel doğdum ve eşcinselliği tercih ettim..!
Kadınlardan zevk alabilecek olmama rağmen erkeklerle sevişmeyi tercih ediyorum!
Bunun kime ne zararı var?
Hastalıksa kime ne, sapıklıksa kime ne, günahsa kime ne, ahlaksızlıksa kime ne!
Özeniyorsanız özenmeyin; iradeniz yok mu..? İçinizden gelmeyen bir şeye özenmek diye bir şey olabilir mi?
Bile isteye, kanıtsız bir şekilde eşcinsel ilişkiye giriyorum; ne yapacaksınzı şimdi..?
Sorun ner'de biliyor musunuz; kafası karışık eşcinsellerde, eşcinselliğinden şüphe duyan homofobik eşcinsellerde, cinsel yönelimiyle barışabilme özgüvenine sahip olmayan eşcinsellerde...
Bana ahlaksız, hasta, sapık, günahkar deseler kaç yazar; diyemezler zaten böyle bir ithamın akıl ve mantık dışı olduğunu bildiğimi bildikleri için ve bunu yüzlerine haykırabileceğim için.
Eşcinselliğin kabul edilmemesinin en büyük sebebi, eşcinsellerin eşcinselliklerinin arkasında durmayarak homofobiye zemin hazırlamaları.
Milyonlarca eşcinsel özgüvenli bir şekilde hayata karışsa, kimse onlar için aşağılayıcı ve ötekileştirici bir dil kullanamaz.
Kullanılsa bile hayatın gerçeğini inkar edenlere deli derler!
Eşcinselliğin heteroseksüellik gibi bir cinsel yönelim olduğu kimsenin umrunda değil zaten; heteroseksist toplum işin anal ilişki boyutuna bakıyor; kimse eşcinsel ilişkiye girmedikten sonra kafanın içindeki eşcinsellikten rahatsızlık duymuyor.
Uygulama anlamında gönül rahatlığıyla eşcinselliği tercih ettiğimi söyleyebilirim...
EŞCİNSELLİĞİ BEN TERCİH ETTİM!!!
Eşcinsellliği ben tercih etmedim, TANRI beni böyle yaratmış diyince, heteroseksist toplumun eşcinselliği kabul etme ihtimali azıcık da olsa olabilir mi?
Bu şekilde asla. Çünkü her şey heteroseksizmin elinde ve egemenliği altındakileri de çıkarına uygun olarak kullanacaktır elbet.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder