17 Ağustos 2017 Perşembe

Eşcinselliğini tutunca "erkek" mi oluyorsun, cennetin kapıları mı açılıyor sana?


Bir eşcinsel diyor, "Ben 4 yıl eşcinsel ilişkiye girmedim...", bir diğeri "20 gündür tutuyorum kendimi, ilişkiye girmemeye çalışacağım...", vesiare... Türbanlı avukat da diyor ki, "Herkes farklı bir yönüyle test ediliyopr bu dünyada, cinsel ilişki olmak zorunda değil ki...". Diyecek laf çok da ceremeye verecek para yok! Tutuyorsunuz eşcinselliğinizi de ne geçiyor elinize ayol? Erkek mi oluyorsunuz, asil mi oluyorsunuz, temiz mi kalıyırsunuz, günahsız mı oluyorsunuz..? Yarın ölüp gideceksiniz ve bedeniniz çürüyüp gidecek. O beden ne için yaratılmış; beynimizin isteklerini yerine getirmek için. Ben kendimi saldım eşcinsellik konusunda; ne kaybettim? Kirli miyim şimdi, aşağılık mıyım, cehennemlik miyim, erkekliğimde kusur mu var..? Ayol insanın sevapkar veya günahkar olmasının makatla ne alakası olabilir? Senin kalbin kötüyse, istersen dik orayı; ne işe yarar ki bu? Bir innsanın değerlendirmesini makatla yapan beyin nasıl bir beyindir? Böyle düşüncelerle karılaşınca eşcinsel olarak kendimle nasıl gurur duyuyorum biliyor musunuz? Eşcinselim ama beyinsiz değilim, diyorum. Varın siz cennete gidin, varın siz asil olun, varın siz tertemiz kalın... Bana aklım-fikrim yeter, gerisi hepsi sizin olsun. Peki kendini tutan eşcinseller ne kadar tutabiliyorlar..? Dine yöneliyorlar, heteroseksüel evlilik yapıyorlar falan, sonra kafayı yiyiorlar, gene eşcinsellikte gerçekleştiriyorlar kendilerini. Çünkü insan kendinden, doğasından kaçamaz, kurtulamaz. Doğa bizi zaten kendimiz gerçekleştirmek şeklinde programlamış. Bunu anlayabiliyor musunuz? Eşcinsellik nedir; her zaman söylediğim gibi hemcinsini sevmektir. Heteroseksüellik sevap, eşcinsellik günah diye bir şey olabilir mi; ikisi de cinsel yönelim. Tanrı-evren adaletsiz davranabilir mi yarattıklarına karşı? Niye heteroseksüllere toleranslı olsun da eşcinselleri cinsel yönelimleriyle sınasın? Tanrı-doğa-evren heteroseksist mi acaba?! Evren ve evrim; amin! Sevgisiz kalmak istiyorsanız, tutunuz kendinizi eşcinseller!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder