20 Mayıs 2018 Pazar

Sırtımızdan bıçaklandık!


Bu yıl hayatımın yıkımına uğradım bir Fenerli olarak.
Voleybolda markamız olam Kim, Eczacı'ya transfer oldu.
Niye; hani para değildi derdi?
Direkt Eczacı'ya gitmek yerine, Çin'e giderek nankörlüğünü hafifleteceğini sandı ama yemezler. Keşke direkt geçen yıl gitseydin Eczacı'ya da. umutlarımızla bu kadar oynamasaydın. Çünkü biz seni hep bekledik 1 yıl sonra döner diye.
Sorun Eczacı'ya gitmen değil, umutlarımızı ve hayallerimizi yıkman.
Transfer imzası sırasında çekilen fotoğrafta Kim ile Nalan Ural'ın nispet yaparcasına sırıtışları var ya, ömrüm boyunca unutmayacağım. Umarım hayrını görmezsiniz.
Eczacı bana artık Çin Ligi'nden bile uzak. Her zaman karşısında olacağım, her zaman karşısındaki takımı destekleyeceğim.
Artık Kim de bitmiştir benim için, Eczacı da.
Umarım Kim, bu yıl sıfır performansla emekliye ayrılırsın.
Umarım Eczacı, sen de 2 yıl önce tüm zamanların rüya takımını kurarak uğradığın hezimeti dünya döndükçe yaşarsın.
Görmek ve duymak istemiyorum bu iki kelimeyi; Kim ve Eczacı!
Kim, sana son bir sözüm var... Fenerlililerin "Kim, Kim, Kim" tezahuratlarıyla kabuslar görürsün umarım. Hani en çok hoşuna giden şey bu tezahuratlardı?
Daha önce de Naz Aydemir bıçaklamıştı sırtımızdan, bunu da unutmadık!
İçimde kalacağına, dürüst olayım dedim. Herkesten özür dilerim..!
Dağlara taşlara ağlamak istiyorum. Çünkü Kim bizim için sadece bir voleybolcu değildi; ailemizin bir parçası olarak görmüştük onu.
Kazanmak sadece kupa değildir, duruştur; bunu beceremediniz işte Kim ve Eczacı olarak!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder